29 Mart 2016 Salı

Kendime not

Benim cevremde hep iyi insanlar vardi, ama istedigim hep bir adim otesiydi. 

Kendime itirafimdir, soyle iyisin boyle guler yuzlusun neden sevgilin yok diyenlere cevabimdir.

Kimseyi kotulemek degil niyetim, zaten oyle biri de degilim, elestiri sevmem elestirmeyi sevmedigim gibi! 

Kaldi ki, hepsi iyiydi, o veya bu sekilde, neden kotuleyeyim ki? Benim secimlerimdi. Hepsi bir sekilde benim duam, benim dilegimdi.

Dusunuyorum geriye donup, iyilerdi ama bir tilsim gerekti, mesela ozel hissetmek gibi.

Birini cok sevince dunya bir yana o bir yana diyebilmek, oyle bakabilmek, oyle hissettirmek gerekli...

Kimine belki ben izin vermedim, kimi bir adim atmami bekledi, kimi hizli kimi kirici davrandi, ne onemi var, hepsi farkli yollarda devam etti.

Ben yalniz kalmamak icin mutsuz iliskilerin tarafi olup idare etmek yerine, bekleyip, ben olup umut etmeyi tercih ettim.

Hala inancim var, inandigimi bulabilirim! 🍀




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder