25 Mart 2016 Cuma

Slow citys / sakin sehirler

Okan Bayulgen talk radio da duydum cok begendim! Sakin sehirler...

Neyse, yavas/sakin sehirlerden birindeydim son dort gundur...

Buyuksun Utrecth, sansli orada yasayanlar...

Ne guzel telassiz sabahlar, bisikletle ise gitme imkani olanlar, saglikli beslenme, yari karanlik / kapali ama egzossuz hava!

Kalp ritmimle icsel dinginligim paralel, kalabaliktan uzak, dusunmek iyi geldi. Hayalim bir cafede saate bakmadan telaslanmadan kitap okuyup kahve icmek, cikinca bisikletime atlayip amacsiz dolasivermekti, yapamadim ama olsun!
Aklimin iplerini saldim en azindan, özgür kaldi, fikirler birbirinin üzerinden atladi, bazilari dönüs yolunu bulamadi orada kaldi, bazilari kacti. Kalanlarla döndük yeni yerlesim planimiza bakiyoruz, bir de karar alsik, yeni tatil planlari yapiyoruz.

Kendime bir soz verdim, Ocakta Paris, Subatta Londra, Martta Utrecht e denk geldi gidebildim, bunu devam ettirebilirim 😉📝


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder